Vjeruju li potrošači reklamama koje čuju na radiju?

Da bi reklama bila uspješna potrebno je zadovoljiti niz kriterija, a da vam potrošači vjeruju jedan je od najvažnijih. Stoga se postavlja ključno pitanje – na kojim platformama oglasi ulijevaju povjerenje? Odgovor smo potražili od Hrvoja Vukušića, direktora amm.-a i kreativnog konzultanta AMM Global Instituta.

‘Radijsko oglašavanje nalazi se u samom vrhu po pitanju povjerenja potrošača. Na temelju provedenih istraživanja diljem svijeta možemo zaključiti da se više vjeruje oglasima na onim platformama kojima se i inače više vjeruje, a znamo da je u Europi radio medij kojem se vjeruje najviše’, odgovara Hrvoje Vukušić i podsjeća na izvješće Trust in media.

Na radiomatters.org objavljen je isječak iz novog Nielsenovog izvješće (Total Audience Report) koji pokazuje kako stvari stoje po pitanju povjerenja i oglašavanja na američkom tržištu. Posebno je zanimljiva dobna skupina od 18 do 34. Konkretno, 19% njih oglase na radiju smatra vrlo pouzdanim, a 35% donekle pouzdanim, što je najviši ostvareni rezultati među ponuđenim platformama, uključujući TV i društvene mreže.

‘Uvijek, a posebno u ovim vremenima i ovim uvjetima povjerenje je ključno. Teško se stječe, još teže zadržava, ali radijska industrija čuva svoju reputaciju medija kojem se najviše vjeruje. Našim klijentima to je izuzetno važno, jer platforma preko koje šalju svoje poruke utječe na način na koji potrošači reagiraju na njih.

Radio je sam po sebi idealan okoliš za objavu poruka i komunikaciju s tržištem – sadržaj mu je glazba, znači pozitivna vibra i emocija. Nema bojazni od bilo kakvih iznenađenja, da Vam se objava nađe u ‘društvu’ s temama uz koje se nikako ne želite vezati, što je često slučaj u drugim medijima. Po pitanju povjerenje, velika je razlika je li potrošač vidio oglas, na primjer, na društvenim mrežama ili ga je čuo na radiju’, napominje Vukušić.