Media servis global sluša gotovo polovica građana Hrvatske

Media servis global je radijska agencija koja je, na razini tjedna, izvor vijesti za čak 44,6% građana Hrvatske, pokazalo je najnovije istraživanje Ipsosa MEDIApuls, a na posljednje podatke o slušanosti osvrnula se direktorica te informativne agencije i članica Uprave AGI-ja Silvija Londero Šimleša.

Dominacija Media servis globala u radijskoj informativi u Hrvatskoj nije od jučer, ali posljednji podaci potvrda su snage i vrijednosti agencije koja se pokazala izvorom vjerodostojnih i pravodobnih informacija i u posebno izazovnim vremenima. U posljednjem kvartalu 2020. svjedočili smo djelomičnom zatvaranju uslijed pandemije koronavirusa, a kraj godine ostat će zapamćen i po razornom potresu.

‘U posljednjem kvartalu, ali i cijeloj protekloj godini koja je bila itekako izazovna, ključno je bilo opravdati povjerenje slušatelja što smo i postigli u najvećoj mjeri pravodobnim i objektivnim informiranjem javnosti. Budući da vijestima i emisijama opskrbljujemo trećinu radijskih postaja u Hrvatskoj redovna proizvodnja i emitiranje programa nije smjela biti dovedena u pitanje, upravo zbog odgovornosti koju imamo prema radijskim postajama članicama Media servis globala, ali i ukupno oko dva milijuna slušatelja koji imaju pravo na točnu i pravovremenu informaciju. Zahvaljujući novinarima i urednicima koji su čak i u iznimno zahtjevnim uvjetima profesionalno i odgovorno radili svoj posao, program nije stao’, podcrtava Londero Šimleša.

Vrijeme kriza stavlja informativne redakcije pred posebne izazove. U otežanim uvjetima rada, dok novinari i urednici pod maskama osjećaju i učestalo podrhtavanje tla, izazov predstavlja i velika količina informacija.

‘U takvim trenucima pojavljuje se čitav niz neprovjerenih informacija, a iskusni urednički kolegij i novinari čine branu koja štiti slušatelja od lažnih vijesti.’

Nakon snažnog potresa s epicentrom na području Petrinje svojim su slušateljima pružili relevantne informacije s terena. Svim problemima s telekomunikacijskim prometom unatoč, uspostavili su vrlo brzo vezu i s gradonačelnikom Petrinje Darinkom Dumbovićem koji je otkrio razmjere tragedije. S relevantnim sugovornicima, iz sata u sat, nastavili su izvještavati o stanju na pogođenim područjima.

Najbrža istina, slogan Media servisa najbolje opisuje njihov način rada. Uz vijesti koje plasiraju svakih sat vremena, redovito rade i audio/video Intervjue tjedna Media servisa s istaknutim osobama iz svijeta politike, znanosti, sporta, kulture i drugih područja. Inzistiraju na odgovorima koji zanimaju hrvatsku javnost zbog čega njihov sadržaj često prenose i drugi mediji u zemlji, poput njihovog intervjua s guvernerom HNB-a Borisom Vujčićem iz studenoga prošle godine kada je prvi čovjek HNB-a iznio da Hrvatska može preživjeti još jedan lockdown. Slušatelji su u zadnjem kvartalu 2020. imali priliku vidjeti i čuti još niz relevantnih sugovornika.

‘U trenucima povećane opasnosti od širenja koronavirusa te nužne potrebe smanjenja kontakata Intervju tjedna produciran je telefonom u iznimnim slučajevima, no češće kroz multimedijske platforme u studiju Media servisa, naravno, uz pridržavanje svih epidemioloških mjera. Time smo održali redovitost emitiranja i ostvarili svoju ulogu u redovnom informiranju javnosti. Podaci o najslušanijim i najgledanijim emisijama i temama u ova krizna vremena pokazuju kako su slušatelji željni pozitivnih promjena i drugačijeg smjera konzumacije informacija. Uz objektivno i točno izvještavanje traže optimizam i pozitivne teme i priče’, otkriva direktorica Media servis globala.

Neumorno traganje za činjenicama dovelo je Media servis na poziciju daleko najslušanije radijske informativne agencije čiji sadržaj redovito prenosi više od 50 radijskih postaja.