Istraživanje: Oglašivači povećavaju budžete za radio jer su sve svjesniji njegove snage

Percepcija o snazi radija sustiže stvarnost. Prema novom istraživanju Ebiquityja, radio je jedna od najboljih platformi oglašivačima za oporavak od recesije. Izvještaj ‘Re-Evaluating Media for Recovery’ otkriva i da su oglašivači odlučili...

Udruga Hrvatski radijski forum postala članica Udruženja europskih radija

Na Svjetski dan radija održan je 3. Hrvatski radijski forum na temu 'Komercijalni radio u suvremenoj Europi'. Na Forumu u atriju palače Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti raspravljalo se o zakonodavnom okviru, a...

DAB+ dobar je za okoliš i ekonomiju

Udruženje europskih radija (AER) članica je WorldDAB foruma i sa zanimanjem prate širenje DAB+ tehnologije, kao i brojne studije na tu temu. WorldDAB nedavno je iznio zanimljive podatke o utjecaju te tehnologije...

INTERVJU Potpredsjednica Europskog udruženja radija: Ovo su ciljevi za koje se moramo boriti

Marianne Bugge Zederkof, potpredsjednica Europskog udruženja radija (AER) otkrila je za što se moraju boriti u narednom razdoblju, kao i osobitosti radijske scene u njezinoj zemlji – Danskoj. Intervju, u suradnji s...

AER: Izazovi na putu ostvarivanja šest ciljeva

Udruženje europskih radija (AER) u sljedećim mjesecima i godinama uložit će dodatne napore u provedbi svog četverogodišnjeg plana očuvanja budućnosti radijske industrije, a koji uključuje šest osnovnih ciljeva. Koja su im konkretna...

Zašto slušamo FM radio? Odgovori se počinju mijenjati

Zbog glazbe, uobičajeni je odgovor na pitanje iz naslova. Odgovor je to koji je najčešće na ili u vrhu, ovisno o rasponu ponuđenih odgovora. Međutim, istraživanje iz Sjeverne Amerike pokazuje novi trend...
Foto: GOXMAG

2. Hrvatski radijski forum: Što donosi medijska strategija

Na Svjetski dan radija, 13. veljače, u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti održat će se drugi Hrvatski radijski forum u organizaciji Udruge Hrvatski radijski forum i HUP - Koordinacije komercijalnih radio postaja....

Aktualnosti