Zašto slušamo FM radio? Odgovori se počinju mijenjati

Zbog glazbe, uobičajeni je odgovor na pitanje iz naslova. Odgovor je to koji je najčešće na ili u vrhu, ovisno o rasponu ponuđenih odgovora. Međutim, istraživanje iz Sjeverne Amerike pokazuje novi trend...

DAB+ dobar je za okoliš i ekonomiju

Udruženje europskih radija (AER) članica je WorldDAB foruma i sa zanimanjem prate širenje DAB+ tehnologije, kao i brojne studije na tu temu. WorldDAB nedavno je iznio zanimljive podatke o utjecaju te tehnologije...

Turić o softveru koji omogućuje da slušanje bude čisti užitak

U radijskoj industriji, na listi prioriteta je i postizanje ‘onog zvuka’ koji jamči čisti užitak slušanja. On se postiže ispunjavanjem niza uvjeta, a dobar audio control software jedan je od njih.

Audio revolucija je tu

Stručnjaci u radijskoj industriji i oni oko nje posljednjih godina na globalnoj razini dosta raspravljaju o važnosti video produkcije u radijskoj industriji. Koliko je važna, pitali smo radijskog stratega i predsjednika Uprave...

Luka Đurić: ‘Budućnost radija podrazumijeva različite platforme’

Udruženje europskih radija (AER) priključilo se raspravi o Programu za politiku radiofrekvencijskog spektra (Radio Spectrum Policy Programme – RSPP). Naš je cilj osigurati dostupnost radijskog sadržaja na svim platformama, poručuje član Izvršnog...

Vjeruju li potrošači reklamama koje čuju na radiju?

Da bi reklama bila uspješna potrebno je zadovoljiti niz kriterija, a da vam potrošači vjeruju jedan je od najvažnijih. Stoga se postavlja ključno pitanje – na kojim platformama oglasi ulijevaju povjerenje? Odgovor...

FOTO Knok: ‘Naši DJ-evi prvi u regiji kreiraju program na najmodernijem DHD pultu’

Biti korak ispred, filozofija je kojom se već dugo vode na narodnom. Stoga su investirali u najnoviju generaciju DHD pulta, ali i dodatno modernizirali cijelu redakciju, preuredili prostor. Bili smo tamo…

Testiranje novog mikrofonskog procesora na našem tržištu – OMNIA Voco 8

Tehnologija zanimljiva radijskoj industriji ubrzano se razvija i nudi nove mogućnosti. Kako bi odabrali najbolje iz ponude, kreativni konzultant AMM Global Instituta i direktor Radio Dalmacije Hrvoje Turić i njegov tim redovito...

Temelj uspjeha: Redovita i velika glazbena istraživanja

Pri kreiranju glazbenih clockova formatirane radijske postaje vode se rezultatima čak dvaju istraživanja. Direktor Antene Zagreb i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Barišić ispričao nam je što im pokazuju ta istraživanja...

Jurić-Kaćunić o tajni uspjeha radija: ‘Formula je jednostavna, ali proces složen’

Govorilo se da će radio umrijeti, a odjednom je eksplodirao. U čemu je tajna uspjeha radija? Upitan je to nedavno na panel raspravi Sveučilišta Sjever Ivan Jurić-Kaćunić, radijski strateg i predsjednik Uprave...

Aktualnosti