Kako je Antena Zagreb postala kreator hit sadržaja na TikToku

S Hrvojem Barišićem, kreativnim konzultantom AGI-ja i direktorom Antene Zagreb, najjačeg radija na TikToku, već smo razgovarali o toj društvenoj mreži koja je u iznimno kratkom roku postala jedna od najpopularnijih, pa nam je ovaj put u fokusu bio sadržaj kojeg upravo Antena objavljuje na TikToku i ostvaruje odlične rezultate.

‘Sadržaj se uvijek kreira imajući pred očima onoga kome je namijenjen’, napominje Barišić, direktor radija koji je prvi izbor metropole. Svoga slušatelja poznaju u dušu – što ga zanima, koja će mu informacija koristiti, što će ga zabaviti, a po istom principu stvaraju i video sadržaje koje plasiraju na društvene mreže, tako i na TikTok.

‘Zasad imamo više od 24 tisuće pratitelja, što nas čini najpraćenijim radijem na toj društvenoj mreži, ali to je samo baza. Zahvaljujući TikTok algoritmu i našem know how dosežemo puno veću publiku našim objavama’, kaže Hrvoje Barišić i pokazuje nam rezultate koje su ostvarili.

Objava u kojoj Antenini voditelji Tamara Loos i Saša Lozar glume tadašnjeg američkog predsjednika Donalda Trumpa i prvu damu Melaniju pregledana je više od 523 tisuće puta. Zanimljiv je podatak da im je to bio tek sedmi video koji su objavili na svom TikTok kanalu.

‘TikTok je platforma koja omogućuje veliku kreativnost. Kako bi stvorili popularan sadržaj nekad treba prepoznati pravi trenutak i odmah reagirati, a nekad je to crtica iz svakodnevnog života predstavljena na zabavan način’, objašnjavaju iz Anteninog tima njihovu politiku na TikToku.

Upravo jedna takva crtica iz svakodnevnog života donijela im je gotovo 461 tisuću pregleda, a glavnu ulogu i ovaj put imao je Saša Lozar.

Više članova redakcije sudjelovalo je u videu u kojem su predstavili svoje freaky talente, a njihova prezentacija pogledana je 456 tisuća puta.

I koja je onda tajna organskog uspjeha brenda na TikToku? ‘Kreiranje zabavnog i originalnog sadržaja koji odgovara brendu, odnosno reflektira njegove vrijednosti. Kao i uvijek, sadržaj mora biti precizno targetiran, prilagođen mreži na kojoj se objavljuje. To su neke općenite upute, a iskustvo i kreativnost tima koji ga stvara, rekao bih, od presudne su važnosti’, kaže Barišić i naglašava da je prisutnost radija na TikToku sasvim logična jer obje platforme imaju za cilj zabaviti, i to uz obilje glazbe.

‘Naša prisutnost na TikToku nam olakšava praćenje trendova, omogućuje da osjetimo puls mladih i istovremeno privlačimo nove generacije slušatelja Antene Zagreb’, zaključuje Hrvoje Barišić.