Vjeruju li potrošači reklamama koje čuju na radiju?

Da bi reklama bila uspješna potrebno je zadovoljiti niz kriterija, a da vam potrošači vjeruju jedan je od najvažnijih. Stoga se postavlja ključno pitanje – na kojim platformama oglasi ulijevaju povjerenje? Odgovor...

FOTO Knok: ‘Naši DJ-evi prvi u regiji kreiraju program na najmodernijem DHD pultu’

Biti korak ispred, filozofija je kojom se već dugo vode na narodnom. Stoga su investirali u najnoviju generaciju DHD pulta, ali i dodatno modernizirali cijelu redakciju, preuredili prostor. Bili smo tamo…

Testiranje novog mikrofonskog procesora na našem tržištu – OMNIA Voco 8

Tehnologija zanimljiva radijskoj industriji ubrzano se razvija i nudi nove mogućnosti. Kako bi odabrali najbolje iz ponude, kreativni konzultant AMM Global Instituta i direktor Radio Dalmacije Hrvoje Turić i njegov tim redovito...

Temelj uspjeha: Redovita i velika glazbena istraživanja

Pri kreiranju glazbenih clockova formatirane radijske postaje vode se rezultatima čak dvaju istraživanja. Direktor Antene Zagreb i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Barišić ispričao nam je što im pokazuju ta istraživanja...

Jurić-Kaćunić o tajni uspjeha radija: ‘Formula je jednostavna, ali proces složen’

Govorilo se da će radio umrijeti, a odjednom je eksplodirao. U čemu je tajna uspjeha radija? Upitan je to nedavno na panel raspravi Sveučilišta Sjever Ivan Jurić-Kaćunić, radijski strateg i predsjednik Uprave...

VIDEO Anita Šulentić otvorila nam je vrata popularnih NEWS i DJ praktikuma, zavirite

Na adresu AMM Global Instituta dolaze brojni upiti mladih ljudi zainteresiranih za DJ i NEWS praktikume koji su u kratkom roku postali iznimno popularni, a mi smo odlučili provjeriti zašto je tome...

AER: Izazovi na putu ostvarivanja šest ciljeva

Udruženje europskih radija (AER) u sljedećim mjesecima i godinama uložit će dodatne napore u provedbi svog četverogodišnjeg plana očuvanja budućnosti radijske industrije, a koji uključuje šest osnovnih ciljeva. Koja su im konkretna...

Istraživanje: Oglašivači povećavaju budžete za radio jer su sve svjesniji njegove snage

Percepcija o snazi radija sustiže stvarnost. Prema novom istraživanju Ebiquityja, radio je jedna od najboljih platformi oglašivačima za oporavak od recesije. Izvještaj ‘Re-Evaluating Media for Recovery’ otkriva i da su oglašivači odlučili...

Što je HD radio i što nudi slušateljima?

Na 4. HRF-u na kojem se raspravljalo o digitalnom radiju direktor Antene Zagreb i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Barišić upoznao je okupljene s mogućnostima HD radija, standarda za digitalni radio na nekim...

Media servis global sluša gotovo polovica građana Hrvatske

Media servis global je radijska agencija koja je, na razini tjedna, izvor vijesti za čak 44,6% građana Hrvatske, pokazalo je najnovije istraživanje Ipsosa MEDIApuls, a na posljednje podatke o slušanosti osvrnula se...

Aktualnosti