Uoči novog ciklusa: Londero Šimleša o ciljevima HRF Akademija

Uskoro kreće novi ciklus HRF Akademija. Riječ je o projektu udruge Hrvatski radijski forum na čelu koje je Silvija Londero Šimleša, ujedno i članica Uprave AGI-ja. Dok priprema nove teme za nove Akademije, u razgovoru nam je otkrila da je zadovoljna dosad postignutim jer su uspjeli u javnom prostoru istaknuti neke teme i, što je također vrlo važno, pokrenuli su upoznavanje mladih s modernom radijskom industrijom na licu mjesta.

‘Cilj HRF Akademija je informirati, educirati i progovarati o strateški značajnim temama u Hrvatskoj, o aktualnostima, izazovima te važnim medijskim porukama koje promiču medijsku kulturu. HRF Akademije održavaju se u periodičnim vremenskim intervalima, nekoliko puta godišnje, a uključuju i organiziranje edukativnih radionica, predavanja, simpozija i drugih stručnih skupova, prvenstveno na temu promicanja, zaštite i očuvanja standarda radijske struke u Hrvatskoj’, ističe Londero Šimleša.

Već prva HRF Akademija, održana u suradnji s Ministarstvom turizma i Hrvatskom turističkom zajednicom, progovorila je o strateški značajnoj temi i izazvala pažnju javnosti. U lipnju prošle godine na multimedijalnoj panel raspravi otvoreno je pitanje utjecaja glazbenih festivala na turizam. Aktualizirao se i problem nepripremljenosti mladih za tržište rada s naglaskom na situaciju u radijskoj industriji na HRF Akademiji održanoj u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja, Ministarstvom rada i mirovinskog sustava te Hrvatskom udrugom poslodavaca, u sklopu Dana elektroničkih medija prošle godine u Zadru. Važan cilj HFR Akademija je i edukacija. Stoga su prije ljetne stanke upoznali studente Edward Bernays – University Collegea s načinom rada formatiranih radija. Tom prilikom studenti su i posjetili uspješne radijske postaje – narodni, Antenu Zagreb, Gold FM, Enter Zagreb, Extru FM, te informativnu agenciju Media servis i agenciju amm. – all market media.

“Ovim jedinstvenim i progresivnim modelom edukacija HRF želi mladima, studentima i stručnoj javnosti osigurati platformu sustavne edukacije o radiju s ciljem promicanja, razvitka i unapređenja radijskog medija s različitim temama, od digitalizacije i tehnološkog razvoja do uloge medija u kriznim vremenima’, pojašnjava Londero Šimleša te napominje da u svim projektima imaju podršku Udruženja europskih radija (The Association of European Radios – AER) čija su članica.

Riječ je o temeljnom udruženju komercijalnih radija u Europi, a HRF im se pridružio na Svjetski dan radija u veljači ove godine.