3. HRF Akademija: Zašto je formatirani radio tako uspješan?

Nastavljen je ciklus HRF Akademija, a današnja tema bila je formatirani radio. Zašto je taj model tako uspješan i prema kojim principa funkcionira – samo su neka od pitanja koja su danas stavljena na stol, a odgovore su dobili studenti koji su posjetili uspješne radijske postaje, članice HUP – Koordinacije komercijalnih radio postaja.

„Mi ne radimo radio prvenstveno da bismo zaradili nego za slušatelje, a ako oni vole taj radio onda ćemo i zaraditi“, otkrio je poslovnu logiku studentima visokog učilišta Edward Bernays Dario Antunović, direktor prvog formatiranog radija za mlade, Entera Zagreb. U sklopu predavanja na 3. HRF Akademiji naglasio je i da formatirani radio ne donosi automatski uspjeh, jer i dalje su bitni ljudi koji mogu biti zanimljivi ili ne. Zaključno, važni su i sadržaj i glazba, a playliste se kreiraju prema preferencijama slušatelja.

Kako ne bi sve ostalo na pričama, studenti su se na licu mjesta upoznali s njihovim načinom rada. Osim Entera, posjetili su i narodni, Antenu Zagreb, Gold FM, Extru FM, informativnu agenciju Media servis te agenciju amm – all market media.

„Saznala sam neke nove informacije, a posebno mi se sviđa prijateljska atmosfera. Od malena slušam radio i htjela bih raditi na radiju“, ispričala je studentica Lara Galzina.

„Kao glazbenici bitno mi je znati kako to funkcionira. Ovo je veliki plus u mom poslu“, rekla je Nina Fakin koja bi se također rado okušala na radiju.

Studente je tijekom obilaska pozdravio i predsjednik Hrvatskog sabora Gordan Jandroković koji je inače pokrovitelj aktivnosti udruge Hrvatski radijski forum.

„Velika mi je čast sudjelovati u programima HRF-a zato što su kreativni, inovativni, međunarodno konkurentni i omogućuju mlađim naraštajima da se upoznaju sa svjetskim trendovima. Želim čestitam svima onima koji takve programe promoviraju jer mlade generacije u Hrvatskoj, za razliku od nas koji smo živjeli nekada u socijalizmu i nismo tada imali veliki doticaj sa svijetom, danas imaju slobodu pratiti što se u svijetu događa i biti konkurentni “, poručio je Jandroković.

3. Akademijom udruga HRF, nakon dvomjesečne stanke uzrokovane epidemijom Covida-19, nastavila je s programom edukacija.

“Ovim jedinstvenim i progresivnim modelom edukacija HRF želi mladima, studentima i stručnoj javnosti osigurati platformu sustavne edukacije o radiju s ciljem promicanja, razvitka i unapređenja radijskog medija s različitim temama, od digitalizacije i tehnološkog razvoja do uloge medija u kriznim vremenima. Ponosni smo što u našim projektima imamo podršku Udruženja europskih radija (The Association of European Radios – AER), temeljnog udruženja komercijalnih radija u Europi, čija smo članica postali na Svjetskom danu radija, u veljači ove godine”, zaključila je Silvija Londero Šimleša, predsjednica udruge Hrvatski radijski forum i HUP – Koordinacije komercijalnih radio postaja.